Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гуржій Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Яворовський П. П. Аналіз горимості лісових насаджень Боярської лісової дослідної станції за 2004 – 2016 роки [Електронний ресурс] / П. П. Яворовський, Р. В. Гуржій // Лісівництво і агролісомеліорація. - 2017. - Вип. 131. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lisam_2017_131_20
| 2. |
Гуржій Р. В. Тенденції виникнення лісових пожеж у лісах Київського обласного управління лісового і мисливського господарства [Електронний ресурс] / Р. В. Гуржій // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Лісівництво та декоративне садівництво. - 2017. - Вип. 266. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_lis_2017_266_13
| 3. |
Гуржій Р. В. Запаси наземних лісових горючих матеріалів у лісах Київського Полісся [Електронний ресурс] / Р. В. Гуржій, П. П. Яворовський // Лісівництво і агролісомеліорація. - 2018. - Вип. 132. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lisam_2018_132_16
| 4. |
Гуржій Р. О. Деякі питання впровадження вимог належних практик (GxP). Належна практика дистрибуції (GDP) [Електронний ресурс] / Р. О. Гуржій, Н. В. Литвиненко // Вісник фармації. - 2020. - № 2. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2020_2_9 Мета дослідження - проведення дослідження матеріалів належної практики дистрибуції. Проведено аналіз сучасних керівних документів із належних практик (GxP), зокрема Настанови 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції". Запропоновано інтерпретації до впровадження вимог належної дистрибуторської практики на підставі досвіду проведення аудитів компаній-дистриб'юторів на відповідність вимогам GDP. Визначено, що Good Distribution Practice є належною практикою, яка регламентує вимоги до суб'єктів фармацевтичного ринку України, що проводять діяльність, пов'язану зі зберіганням і розповсюдженням лікарських засобів (ЛЗ) - оптових дистриб'юторів (у деяких випадках - імпортерів). Досліджено історичні аспекти впровадження належної дистрибуторської практики. Наведено проблематику інтерпретації вимог керівних документів України з належних практик і часові періоди вдосконалення її версій в ЄС та Україні. Проаналізовано принципи та вимоги Настанови 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції" та наведено напрямки їх реалізації, переваги та ризики, пов'язані з кожним досліджуваним пунктом Настанов. Запропоновано аналіз надасть можливість мінімізувати ризики та помилки, які можуть призвести до негативного впливу на якість ЛЗ. Впровадження в компанії фармацевтичної системи якості згідно з вимогами належної дистриб'юторської практики також надасть можливість запобігти потраплянню фальсифікованих ЛЗ у легальний ланцюг постачання.Мета дослідження - проведення дослідження вимог належної практики дистрибуції. Проведено аналіз сучасних керівних документів із належних практик (GxP), зокрема Настанови СТ-Н МОЗУ 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції". Запропоновано інтерпретації до впровадження вимог належної дистриб'юторської практики на підставі досвіду проведення аудитів компаній-дистриб'юторів на предмет відповідності вимогам GDP. Досліджено залежність правильної дистрибуції лікарських засобів (ЛЗ) від задіяного в цьому процесі персоналу та визначено негативний вплив на діяльність оптової фармацевтичної фірми у разі недотримання персоналом відповідних вимог. Визначено переваги та ризики, які можуть виникнути на етапі дистрибуції ЛЗ, пов'язані з персоналом. Визначено вимоги, що висуваються до уповноваженої особи, знання та досвід, якими вона повинна володіти. Розглянуто посадову інструкцію уповноваженої особи. Наведено обов'язки уповноваженої (відповідальної) особи дистриб'юторської компанії. Запропонований аналіз надасть можливість мінімізувати ризики та помилки, які можуть призвести до негативного впливу на якість ЛЗ. Досліджено призначення уповноваженої особи дистриб'юторської компанії, вимоги, які висуваються до неї, знання і досвід, якими вона повинна володіти. Визначено переваги та ризики управління персоналом дистриб'юторської компанії.Мета дослідження - детально розглянути вимоги належної практики дистрибуції. Проаналізовано сучасні керівні документи з належних практик (GxP), зокрема Настанову СТ-Н МОЗУ 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції". Запропоновано інтерпретації до впровадження вимог належної дистриб'юторської практики на підставі досвіду проведення аудитів компаній-дистриб'юторів на предмет відповідності вимогам GDP. Визначено компетенції іншого персоналу, задіяного в процесі дистрибуції лікарських засобів, переваги застосування цього персоналу й ризики, які можуть бути наслідком дисбалансу між робочим навантаженням та кількістю персоналу. Доведено необхідність чіткого визначення ролі, обов'язків та взаємозв'язків усіх співробітників. Наведено методику Responsible - Accounable - Consulted - Informed. Доведено необхідність проходження навчання персоналом, залученим до діяльності з оптової дистрибуції, а також досліджено ризики, пов'язані з його відсутністю. Детально вивчено ризики, пов'язані з підбором тимчасового персоналу. Проаналізовано етапи організації процесу навчання персоналу, залученого до діяльності з оптової дистрибуції. Висновки: запропоновано детальний аналіз навчання персоналу, залученого до діяльності з оптової дистрибуції, що дозволить мінімізувати ризики та помилки, які негативно впливають на якість лікарських засобів.
| 5. |
Яворовський П. П. Особливості формування комплексу наземних лісових горючих матеріалів у соснових лісах Київського Полісся [Електронний ресурс] / П. П. Яворовський, Р. В. Гуржій, С. Г. Сидоренко // Ukrainian journal of forest and wood science. - 2019. - Vol. 10, № 2. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujfws_2019_10_2_9
| 6. |
Гуржій Р. О. Деякі питання впровадження вимог належних практик (gxp). належна практика дистрибуції (gdp) (2 частина) [Електронний ресурс] / Р. О. Гуржій // Вісник фармації. - 2021. - № 1. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2021_1_9 Мета дослідження - проведення дослідження матеріалів належної практики дистрибуції. Проведено аналіз сучасних керівних документів із належних практик (GxP), зокрема Настанови 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції". Запропоновано інтерпретації до впровадження вимог належної дистрибуторської практики на підставі досвіду проведення аудитів компаній-дистриб'юторів на відповідність вимогам GDP. Визначено, що Good Distribution Practice є належною практикою, яка регламентує вимоги до суб'єктів фармацевтичного ринку України, що проводять діяльність, пов'язану зі зберіганням і розповсюдженням лікарських засобів (ЛЗ) - оптових дистриб'юторів (у деяких випадках - імпортерів). Досліджено історичні аспекти впровадження належної дистрибуторської практики. Наведено проблематику інтерпретації вимог керівних документів України з належних практик і часові періоди вдосконалення її версій в ЄС та Україні. Проаналізовано принципи та вимоги Настанови 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції" та наведено напрямки їх реалізації, переваги та ризики, пов'язані з кожним досліджуваним пунктом Настанов. Запропоновано аналіз надасть можливість мінімізувати ризики та помилки, які можуть призвести до негативного впливу на якість ЛЗ. Впровадження в компанії фармацевтичної системи якості згідно з вимогами належної дистриб'юторської практики також надасть можливість запобігти потраплянню фальсифікованих ЛЗ у легальний ланцюг постачання.Мета дослідження - проведення дослідження вимог належної практики дистрибуції. Проведено аналіз сучасних керівних документів із належних практик (GxP), зокрема Настанови СТ-Н МОЗУ 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції". Запропоновано інтерпретації до впровадження вимог належної дистриб'юторської практики на підставі досвіду проведення аудитів компаній-дистриб'юторів на предмет відповідності вимогам GDP. Досліджено залежність правильної дистрибуції лікарських засобів (ЛЗ) від задіяного в цьому процесі персоналу та визначено негативний вплив на діяльність оптової фармацевтичної фірми у разі недотримання персоналом відповідних вимог. Визначено переваги та ризики, які можуть виникнути на етапі дистрибуції ЛЗ, пов'язані з персоналом. Визначено вимоги, що висуваються до уповноваженої особи, знання та досвід, якими вона повинна володіти. Розглянуто посадову інструкцію уповноваженої особи. Наведено обов'язки уповноваженої (відповідальної) особи дистриб'юторської компанії. Запропонований аналіз надасть можливість мінімізувати ризики та помилки, які можуть призвести до негативного впливу на якість ЛЗ. Досліджено призначення уповноваженої особи дистриб'юторської компанії, вимоги, які висуваються до неї, знання і досвід, якими вона повинна володіти. Визначено переваги та ризики управління персоналом дистриб'юторської компанії.Мета дослідження - детально розглянути вимоги належної практики дистрибуції. Проаналізовано сучасні керівні документи з належних практик (GxP), зокрема Настанову СТ-Н МОЗУ 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції". Запропоновано інтерпретації до впровадження вимог належної дистриб'юторської практики на підставі досвіду проведення аудитів компаній-дистриб'юторів на предмет відповідності вимогам GDP. Визначено компетенції іншого персоналу, задіяного в процесі дистрибуції лікарських засобів, переваги застосування цього персоналу й ризики, які можуть бути наслідком дисбалансу між робочим навантаженням та кількістю персоналу. Доведено необхідність чіткого визначення ролі, обов'язків та взаємозв'язків усіх співробітників. Наведено методику Responsible - Accounable - Consulted - Informed. Доведено необхідність проходження навчання персоналом, залученим до діяльності з оптової дистрибуції, а також досліджено ризики, пов'язані з його відсутністю. Детально вивчено ризики, пов'язані з підбором тимчасового персоналу. Проаналізовано етапи організації процесу навчання персоналу, залученого до діяльності з оптової дистрибуції. Висновки: запропоновано детальний аналіз навчання персоналу, залученого до діяльності з оптової дистрибуції, що дозволить мінімізувати ризики та помилки, які негативно впливають на якість лікарських засобів.
| 7. |
Гуржій Р. О. Деякі питання впровадження вимог належних практик (GxP). Належна практика дистрибуції (GDP) (3 частина) [Електронний ресурс] / Р. О. Гуржій // Вісник фармації. - 2022. - № 2. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2022_2_11 Мета дослідження - проведення дослідження матеріалів належної практики дистрибуції. Проведено аналіз сучасних керівних документів із належних практик (GxP), зокрема Настанови 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції". Запропоновано інтерпретації до впровадження вимог належної дистрибуторської практики на підставі досвіду проведення аудитів компаній-дистриб'юторів на відповідність вимогам GDP. Визначено, що Good Distribution Practice є належною практикою, яка регламентує вимоги до суб'єктів фармацевтичного ринку України, що проводять діяльність, пов'язану зі зберіганням і розповсюдженням лікарських засобів (ЛЗ) - оптових дистриб'юторів (у деяких випадках - імпортерів). Досліджено історичні аспекти впровадження належної дистрибуторської практики. Наведено проблематику інтерпретації вимог керівних документів України з належних практик і часові періоди вдосконалення її версій в ЄС та Україні. Проаналізовано принципи та вимоги Настанови 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції" та наведено напрямки їх реалізації, переваги та ризики, пов'язані з кожним досліджуваним пунктом Настанов. Запропоновано аналіз надасть можливість мінімізувати ризики та помилки, які можуть призвести до негативного впливу на якість ЛЗ. Впровадження в компанії фармацевтичної системи якості згідно з вимогами належної дистриб'юторської практики також надасть можливість запобігти потраплянню фальсифікованих ЛЗ у легальний ланцюг постачання.Мета дослідження - проведення дослідження вимог належної практики дистрибуції. Проведено аналіз сучасних керівних документів із належних практик (GxP), зокрема Настанови СТ-Н МОЗУ 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції". Запропоновано інтерпретації до впровадження вимог належної дистриб'юторської практики на підставі досвіду проведення аудитів компаній-дистриб'юторів на предмет відповідності вимогам GDP. Досліджено залежність правильної дистрибуції лікарських засобів (ЛЗ) від задіяного в цьому процесі персоналу та визначено негативний вплив на діяльність оптової фармацевтичної фірми у разі недотримання персоналом відповідних вимог. Визначено переваги та ризики, які можуть виникнути на етапі дистрибуції ЛЗ, пов'язані з персоналом. Визначено вимоги, що висуваються до уповноваженої особи, знання та досвід, якими вона повинна володіти. Розглянуто посадову інструкцію уповноваженої особи. Наведено обов'язки уповноваженої (відповідальної) особи дистриб'юторської компанії. Запропонований аналіз надасть можливість мінімізувати ризики та помилки, які можуть призвести до негативного впливу на якість ЛЗ. Досліджено призначення уповноваженої особи дистриб'юторської компанії, вимоги, які висуваються до неї, знання і досвід, якими вона повинна володіти. Визначено переваги та ризики управління персоналом дистриб'юторської компанії.Мета дослідження - детально розглянути вимоги належної практики дистрибуції. Проаналізовано сучасні керівні документи з належних практик (GxP), зокрема Настанову СТ-Н МОЗУ 42-5.0:2014 "Лікарські засоби. Належна практика дистрибуції". Запропоновано інтерпретації до впровадження вимог належної дистриб'юторської практики на підставі досвіду проведення аудитів компаній-дистриб'юторів на предмет відповідності вимогам GDP. Визначено компетенції іншого персоналу, задіяного в процесі дистрибуції лікарських засобів, переваги застосування цього персоналу й ризики, які можуть бути наслідком дисбалансу між робочим навантаженням та кількістю персоналу. Доведено необхідність чіткого визначення ролі, обов'язків та взаємозв'язків усіх співробітників. Наведено методику Responsible - Accounable - Consulted - Informed. Доведено необхідність проходження навчання персоналом, залученим до діяльності з оптової дистрибуції, а також досліджено ризики, пов'язані з його відсутністю. Детально вивчено ризики, пов'язані з підбором тимчасового персоналу. Проаналізовано етапи організації процесу навчання персоналу, залученого до діяльності з оптової дистрибуції. Висновки: запропоновано детальний аналіз навчання персоналу, залученого до діяльності з оптової дистрибуції, що дозволить мінімізувати ризики та помилки, які негативно впливають на якість лікарських засобів.
|
|
|